Akció!

Belefáradt már abba, hogy elfedje a fokozott hónalji izzadás kellemetlen jeleit?

Van megoldás! A Botox kezelés az arcfiatalítás mellett kiválóan alkalmas a fokozott hónalji izzadás kezelésére is.

Kinek ajánlott a botox kezelés?

A botox ideális megoldás, ha műtét nélkül szeretnénk a mimikai ráncainktól(homlok, szem körüli és szemöldökök közötti) megszabadulni, ill. ha külsőleges kezelésekre nem reagáló, fokozott hónalji verejtékezéstől szenvedünk.

A kezelés viszonylag rövid ideig tart (kezelt területtől függően 5-10 perc), minimális fájdalommal jár, nem jelent munkából való kiesést. Alkalmazása gyakorlatot és szakértelmet igényel. Hatása kb. 2-3 nap múlva jelentkezik, de a hatás maximumát később (10 nap-4 hét múlva) éri el. Tartóssága ránckezelés esetén kb. 4-6 hónap, hónalji izzadás kezelése esetén hosszabb, akár 8-9 hónap, mely ismétlés után hosszabb idő is lehet. Az eljárást ismételhető.

Mikor nem ajánlott a botox kezelés?

Terhesség, szoptatás alatt, gyulladt, beteg bőrön, izomműködési, ideggyógyászati betegségek esetén, ill. ismert túlérzékenység esetén.

A túlzott izzadás megszüntetésére a botox verejtékmirigyeket stimuláló ideg bénító hatását használjuk ki.

Kinek ajánlott?

A túlzott izzadás kezelése ideális megoldás mindazoknak, akiket zavar a verejtékezés akár a nyári napokon, akár a stresszes helyzetekben, vagy szervezetük izzadást termelő mirigyei – függetlenül az időjárástól stb. – fokozott aktivitást mutatnak a többi emberhez képest.

A kezelés előtt:

A kezelés előtt fel kell deríteni, hogy áll-e valamilyen belszervi betegség, pl. pajzsmirigy betegség a kóros izzadás hátterében, ilyen esetekben természetesen ennek kezelése szükséges.
A kezelés nem végezhető gyulladt, beteg bőrfelületen.

A túlzott izzadás kezelése:

A hónalj kezelése a verejtékezés fokának felmérése után történik.

Kezelés utáni teendők:

• A kezelést követő 24 órában vigyázzunk a kezelt testfelületre, ne púderezzük, ne vigyünk fel dezodort! Ezt követően a megszokott módon tisztálkodhatunk.
  • A kezelés eredménye a páciensek 80%-ban már 1 hét után jelentkezik.
  • A verejtékezés csökkenésének mértéke vizsgálatok szerint 50-80%-os és ez hónapokig fennmarad.

Felejtse el az izzadást!

Különleges ajánlat: Izzadásgátló hónalj-botox kezelés 100 000 Ft-os akciós áron!